اپنی ویڈیوز اور تصویریں کو ایسا محفوظ کریں کے سب حیران ہو جائے

سیاست
56
0
sample-ad

خفیہ گیلری، نگارخانہ آپ کو تلاش براؤزر ونڈو کے پیچھے آپ کی اپنی تصاویر اور ویڈیوز کو چھپانے کی اجازت دیتا ہے جسے آپ دوسروں کو دیکھنا نہیں چاہتے ہیں. دوسروں کے لئے، یہ براؤزر تلاش کی سائٹ کی طرح لگتا ہے. تاہم، اگر آپ پاس ورڈ داخل کرتے ہیں تو، آپ اپنے گیلری، نگارخانہ کو چیک کرسکتے ہیں. آپ کی نجی جگہ، اپنی تصاویر اور ویڈیوز محفوظ اور آسان رکھیں.

※ اہم تقریب

1. تلاش براؤزر مرکزی خیال، موضوع کی حمایت برائے مہربانیاپنا پسندیدہ تلاش براؤزر منتخب کریں. کسی بھی وقت اپنےدوسرے تلاش کے موضوع کو تبدیل کریں.

2. اپنا پاس ورڈ درج کریں براؤزر تلاش فیلڈ میں اپنے پاس ورڈ درج کریں. – اگر کوئی پاس ورڈ نہیں، عام تلاش کے نتائج سامنے آ جائیں گے.

3. تصاویر اور فولڈر چھپائیں – آپ اسے فولڈر مینجمنٹ کے ساتھ ایک بار مزید چھپا سکتے ہیں> چھپائیں. تلاش میں پوشیدہ فولڈر تلاش کریں.

4. ماخذ کو ختم کرنے کی تقریب کی حمایت آپ گیلری، نگارخانہ سے تصاویر اور ویڈیوز خود بخود حذف کرنے کا انتخاب کرسکتے ہیں. براہ کرم محتاط رہیں کہ خارج شدہ اصل بازیابی نہیں ہوگی. میں اپنے نجی البم، نجی تصاویر اور ویڈیوز کو چھپانا چاہتا ہوں اب سے، ایک خفیہ گیلری کے ساتھ منظم

یہاں سے ڈونلوڈ کریں

sample-ad

Facebook Comments

POST A COMMENT.